четвер, 3 вересня 2020 р.

НОВІ НАДХОДЖЕННЯ! ПСИХОЛОГІЯ ДІТЕЙ (ВИХОВАННЯ ТА РОЗВИТОК)

Першим університетом життя для дитини є сім'я, в якій народилася дитина. Основне батьківське завдання – виростити зрілу та відповідальну людину. І які б якості батьки не намагалися розвивати в дитині, головне – будувати виховання на любові.


(фото з мережі Інтернет)

Бикова, А. "Лінива мама": завдання для розвитку [Текст] / А. Бикова ; пер. на укр. Т. Клюкіна. 4-є вид. Київ : BookChef, 2019. 272 с.

У цій книзі Анна Бикова педагог, психолог і автор книги «Самостійна дитина, або Як стати "лінивою мамою"» пропонує свої міркування щодо питань розвитку дитини. Більшість батьків переймається: «Чи достатньо я даю дитині? Чи своєчасно? Чи не барюся із чимось?». Та все ж кожна наша прогулянка, кожна мить спілкування з дитиною здебільшого є джерелом неймовірних відкриттів, а звичайнісіньке пластикове відерце і совочок перетворюються на суперінструменти для розвитку в руках дорослих, які, орудуючи цими предметами, продемонструють дитині найнезвичайніші досліди.


(фото з мережі Інтернет)

Бикова, А. Самостійна дитини, або Як стати "лінивою мамою" [Текст] / А. Бикова ; пер. на укр. Н. Шайнога. 6-є вид. Київ : BookChef, 2019. 263 с.

Усі ми бажаємо своїм дітям щастя. Ми хочемо бачити їх здоровими, успішними, радісними й заради цього з раннього дитинства опікуємося, турбуємося, вирішуємо всі питання. Іноді нам здається, що ми краще за них відчуваємо і знаємо змерзли вони чи потерпають від спеки, ситі чи ще голодні (й тому обов’язково мають доїсти останні дві–три ложки каші). А коли діти підростають, бабусі й дідусі замість них носять ранці до школи, які мама або ж тато старанно зібрали ввечері. А ще ми записуємо наших дітей до секцій і гуртків, які подобаються нам, а потім дивуємося, чому дитина не хоче їх відвідувати. Або чому не завжди виконує домашнє завдання і чому не переймається подальшим навчанням і плануванням свого майбутнього. І взагалі: чому така не самостійна? А навіщо? Для цього ж є батьки, які все придумають, вирішать, заладнають. І тоді ми замислюємося, що зробили не так, що пропустили, що прогледіли. А може просто перестаралися?

Анна Бикова, популярний дитячий і сімейний психолог, наводить приклади зі свого приватного життя і роботи щодо виховання дітей, ділиться спостереженнями і роздумами, запрошує разом поміркувати – чи варто завжди бути супер турботливими батьками, чи потрібно іноді «вмикати ліниву маму», яка залишає дитині простір для самостійного вирішення задач. 
(фото з мережі Інтернет)

Бикова, А. Секрети спокою "лінивої мами" [Текст] / А. Бикова ; пер. на укр. О. Пущінська. 4-є вид. Київ : BookChef, 2019. 288 с. 

Якщо мама розлючена і в шаленстві трясе дитину вона руйнує її. Якщо мама зберігає маску спокою в момент, коли всередині кипить лють вона руйнує себе. Як із цим впоратись і як цього уникнути? Анна Бикова педагог, психолог і автор книг-бестселерів у серії ''Лінива мама'' пояснює, наскільки важливо для мами вміти повертати себе у стан душевного спокою. Лише з точки покою адекватно вирішуються дитячі конфлікти, відшукуються переконливі слова, слова для розради, вмовлянь. Лише спокійна мама може бути тією людиною, до якої дитина, яка їй довіряє, нестиме усі свої проблеми і щедро виплескуватиме свою емоційну напругу. Ця книжка потрібна всім мамам. Часто трапляється, що ви втомилися, змучилися, розгублені і... зірвалися на дитині. Якщо й не зірвалися, то всередині вас усе кипить. Що робити? Автор книжки Анна Бикова пояснює, як мамі ''увімкнути'' режим усвідомлення себе і сформувати нове, уважне і дбайливе ставлення до своїх почуттів і емоцій. З цієї книжки ви дізнаєтесь: Як зрозуміти причину свого роздратування. Як попередити дитячу істерику. Коли і яким чином можна порівнювати дитину. Як правильно сказати ''ні''. Як мамі зберегти свій життєвий баланс.

(фото з мережі Інтернет)

Бикова, А. Школярі "лінивої мами" [Текст] / А. Бикова ; пер. на укр. Т. Клюкіна. Київ : Форс Україна, 2018. 286 с.

Шкільний період один з найскладніших етапів в житті не тільки будь-якої дитини, але і будь-якого з батьків теж. У цьому віці діти особливо потребують підтримки, а батьки в практичному керівництві, яке допоможе їм приймати правильні рішення щодо виховання дітей. У своїй книзі Анна Бикова розповідає не тільки про шкільний період, але і зачіпає не менш важливі теми, що стосуються дитячого садка і суспільного життя дитини. Адже на всіх цих трьох рівнях розвитку дитини: дитсадівському, шкільному та громадському їм доводиться вчитися долати різні випробування. З книги ви дізнаєтеся: як виробити правильний підхід до шкільних оцінок, що слід робити з різноманітними шкільними секціями, що чинити в разі шкільного цькування, як мінімізувати стрес вашої дитини, а також всіх членів родини і це тільки частина тем, що піднімаються автором в даній книзі. Автор максимально доступною і простою мовою пише про дітей, батьків, вчителів та їх спільну взаємодію, що в результаті допоможе дитині досягти успіху в навчальному процесі. Чому варто купити книгу «Школярі "лінивої мами"» Анни Бикової? «Школярі "лінивої мами"» – книжка написана дитячим психологом, допомагає батькам знаходити правильний підхід і приймати правильні рішення в вихованні та наданні підтримки дитині в один з найскладніших і стресових періодів їхнього життя. На її сторінках ви знайдете поради, підказки та відповіді, які спростять ваше життя як батьків і позбавлять вас від зайвого стресу і хвилювань. Всі батьки потребують підтримки з боку, і ця книга виконує саме цю роль.


Максименко, Д. С. Гра – ключ до душі дитини. Гармонізація відносин дитини з навколишнім світом. Практична психологія [Текст] / Д. С. Максименко. Київ : Центр учбової літ., 2019. 238 с. 

Книга присвячена аналізу виховної можливості гри – одному з улюбле- них і органічних видів діяльності та спілкування дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
Автор розглядає дитячу гру як ефективний діагностичний, корекційний, розвиваючий і виховний засіб, який дозволяє дорослим не тільки знайти шлях до душі дитини, допомогти їй відкрити красу навколишнього світу і людських відносин, а й самим відчути радість від ігрового спілкування з дитиною.
Охарактеризовані показники ефективності застосування ігрових процедур, чітко прописані діагностичні критерії ігрової поведінки і переживань дітей. Грунтуючись на фундаментальних уявленнях видатних дослідників, автор враховує багато нюансів (особливості віку дитини, проблеми її розвитку, поведінки, реакції дорослих), вимоги до створення ігрового середовища вдома і поза ним, передбачаючи багато питань, які можуть викикнути у дорослих читачів.
Адресується дорослим-вихователям, педагогам, практичним психологам, дослідникам-початківцям, а також всім, у кого є діти.


Максименко, Д. С. Ігри та ігрові завдання для дітей раннього віку з обмеженими можливостями здоров'я. Практична психологія [Текст] / Д. С. Максименко. Київ : Центр учбової літ., 2019. 117 с. 

У цій книзі представлена система ігор та ігрових завдань, які дозволяють продуктивно спілкуватися з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я (ОМЗ), з огляду на їх вікові та індивідуальні особливості розвитку. Систематичне застосування цих ігрових завдань сприятиме формуванню у дітей позитивної взаємодії з дорослими і однолітками, вікових психологічних досягнень в розвитку, становленню важливих особистісних якостей і соціалізації в цілому. Книга рекомендується як для педагогів, які працюють з дітьми з обмеженими можливостями так і зацікавленим батькам.


Максименко, Д. С. Мовленнєвий і психічний розвиток дітей раннього віку. Практична психологія [Текст] / Д. С. Максименко. Київ : Центр учбової літ., 2019. 190 с.

Практичний посібник може бути корисним логопедам, психологам, дефектологам, педагогам, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та всім, хто цікавиться психологією стосунків з дітьми.


Максименко, Д. С. Різнокольорове дитинство: ігротерапія, казкотерапія, ізотерапія, музикотерапія. Практична психологія [Текст] / Д. С. Максименко. Київ : Центр учбової літ., 2019. – 190 с.

У цій книзі запропонована система корекційно-розвиваючих занять, що спрямовані на розвиток гармонійної особистості дитини. Вона доповнює загальноосвітню програму дошкільних установ і дозволяє долучити її в план роботи вихователя, музичного керівника, інструктора з фізичної культури, психолога...
Книга рекомендується як для педагогів, які працюють з дітьми так і зацікавленим батькам.

Немає коментарів:

Дописати коментар